Hår, pengar och jobb

huh.
ja nu väntar en riktigt slitig jobbhelg, helt utan nöjen.
ska stänga ikväll och imorgon.
Och på söndag är det första advent.
och vi behöver städa.

I vilket fall har jag uträttat några saker idag..bäddad och plockat undan lite.
skurade köksbänken igår
Bra Emma!

sedan har jag ringt upp tele2 för att jag har  fått mssa extragrejer på min mobilräkning som jag inte känner för at betala.'
och sedan ringde jag till salong noblesse på grönsakstorget för att kolla upp permanent.
Ska kika in någon dag så dom får kolla på mitt hår om det går att permanenta det utan att det förstörs.
spännande., men dyrt.
sedan tittade jag på ett avsnitt av one tree hill, jag älskar det, totally, och inte bara för att chad michael murray är det snyggaste jag vet.
Men jag blev i vilket fall inspirerad, nu vet jag exakt hur jag vill ha håret.

som sophia bush/brooke davis i det avsnittet jag såg.(hon är ju också typ det snyggaste ever)
Behålla längden och inget afrokrull, utan stora fina lockar.
Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Li

Det kommer nog bli jättefint emma! gör det, och om du känner för alkohol och häng efter jobbet imorn så ring :D

2008-11-28 @ 21:16:54
Postat av: Helga

Det är jätte fint! Det skulle du passa i! Men jag tror tyvärr inte de gör permanent i så stora lockar, det brukar inte fastna. Men hör med dem! :)

2008-11-30 @ 11:48:43
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0