Weekend in malmöö

hajhaj!
Ville bara berätta lite om min helg i malmö.
det var en varm helg vill jag lova och mysigt var det.
kul att träffa ävil.
synd bara att jag var lite off, lite nere hela helgen..
förstörde lite...
längtade lite efter my love efter lite problems innan jag åkte och sådär..satt ofta i nadra tankar.

men lite gå-på-stan mys
köpte en asfin tvättkorg på lagerhaus.
kommer nog bild på den i framtiden..har inte tagit kort på den.

sen har vi spelat massor av kubb, sett solnedgång och haft partaj.
och a lot of solning!
Tack ävil för helgen och förlåt för att jag var lite tråkig:( inte meningen

Fredag:




Lördag:





idag har denise varit här och jag har haft en grymt kul kväll med kaffe cheesecafe och tv-spel=)

igår träffade jag en brun jessica efter jobbet. it was niice, så himla längesen man sågs.

Daniels lägenhet har jag dessutom hunnit besöka idag, jättemysig, och jag fick god mat!

Har börjat slappna av nu,
känns som mina problem är lösta.
Nästa vecka är löst med alla mina tre jobb:p
och wendelsberg släng dig i väggen.



ha de gött gubbar!
puss

Kommentarer
Postat av: evelina

det var kul o ha dej här, även om du var nere. :P
det blev väldigt tomt när ni drog.
puss

2008-05-14 @ 12:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0