skrik och panik och Kamelot

vart tog våren vägen?
Fick iallafall städat en massor igår på min lediga dag! gött
och spelat Zelda..bra att man drömmer om det på nätterna. usch.
inatt drömde jag om hur viktigt det var att hoppa till rätt våning och allt vad det var.

antagningsprov till wendelsberg. två veckor kvar och jag mår skit över det.
trodde att jag hade valt en monolog och lärt mig den hyffsat och så blir jag totalsågad för mitt val och det känns som att varför i helvete ska jag göra den här skiten när jag inte känner mig redo?

Jag har ju fått nytt jobb och intefan känner jag för att sluta redan till hösten.
kan jag ju inte med.
Men jag har betalat 300kr för att söka.
FAN
det är två veckor kvar, jag är inte förberedd, jag vet inte hur jag ska klara detta.
och jag vill inte komma in heller för den delen.
inte nu. ett annat år kanske, men det här är fel tidpunkt.
Men det känns ändå fel att inte gå dit!


ska följa med Niclas på kamelot ikväll, kan ju bli intressant....

malmö nästa helg, och jag längtar!

nä, jobbet kallar..

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tycker du går dit o gör ditt bästa! om inte annat är det ju en bra erfarenhet? så vet du hur det går till när du söker "på riktigt". om du betalt massa pengar också så är det ju klart du ska gå :)
jag längtar till du kommer också! :) hoppas det är fint väder så vi kan sitta o fika vid havet :)
pussokraaam

2008-05-02 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0