Sjuk

Så jävla typiskt, imorgon börjar jag heltid på Fröken Olsson och här ligger jag med feber och världens förkylning.
Fick gå upp tidigt imorse för att åka till svt och spela in en scen.
Bara det att jg kom åp i går kväll att jag har ju färgat håret sedan sist och idag var det klaff på det från förra veckan.
Så jag skreve tt sms till Martin och han svadae inte förräns 10 minuter innan jag skulle vara där (vilket innebar att jag nästan var framme) och han meddelade att jag då inte fick vara med i scenen.
och jag fick åka hem igen.

Var helt slut när jag kom hem, efter en timme igen.
Jag hade kunnat ligga hemma och sova istället.
Jag vill inte sjukanmäla mig första dagen:(
Vill inte vill inte vill inte...

Kommentarer
Postat av: sanna

Försök bita ihop! Gå dit och om personalen märker att du mår dåligt skickar de säkert hem dig :) men det ger ju ett gott intryck om du försöker åtminstone! Krya på dig emma!

2008-05-27 @ 17:12:07
URL: http://sannafors.blogspot.com
Postat av: evelina

jag var sjuk båda gångerna jag skulle börja på nytt jobb. det suger men det verkar vara sånt som händer rätt ofta! hoppas du mår bättre snart o att det går bra på jobbet! p&k

2008-05-27 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0