Ledig

En dag kvar på McDonald's!
Känns konstigt med väldigt bra!

Allting känns ganska konstigt just nu.
Har varit lite nere det senaste..känns som om det är något som inte riktigt stämmer.
En känsla jag har. bara..

Fasen jag vet inte..

Har en del jag borde handla

Behöverlista:
  • Vårskor
  • vårjacka
  • gardiner till kök och sovrum
  • hålslagare
  • pärm till viktiga papper
  • bärbar dator
  • kjol
  • svarta tjocka strumbyxor
  • ett större bord till vardagsrummet
  • väckarklocka (eller batterier?) till Niclas
Ja, jag kan tänka mig att det är ganska mycket mer. Men inte som jag kan komma på just nu..
¨Har inte råd med hälften av det där ändå..

Huh.

Kommentarer
Postat av: stina H

Grattis! Du
vann ett depend nagelack i min blogg =) Läs på min blogg hur du ska få det =)

2008-05-17 @ 08:18:31
URL: http://stinaharring.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag tycker alltid det är himla svårt att komma iväg ut på stan för att väl handla det som står på shoppinglistan! :P Fina bilder från Malmö också!

2008-05-17 @ 10:48:04
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0