Forts.

Hann inte riktigt skriva allt jag vill igår.
Lördag kväll efter att jag jobbat på fröken olsson var helmysig.
Jag och Nico satt och såg på 2 filmer på projektorn.
Guldkompassen   och
Rec.

Guldkompassen gillade jag, men hur slutade den? som gjort för en tvåa så nu hoppas jag verkligen att det kommer en för jag måste veta hur det går!

Rec. hmm, jo scary! huh. en typsikt niclasfilm. En smitta som gör att folk blir galna, och odödliga.
Vet inte hur många sånna / ailienfilmer vi har sett:p
Men det var mysigt iallafall.

I söndags var vi och tittade på nahalies dansuppvisning.
Hon är ju sötast ever!
åt middag hemma hos Nicos mamma innan också.
gott!

Ikväll kommer säsongens 2 sista avsnitt av andra Avenyn.
spännande så säg?

ska dit kl 16 idag. har 7 repliker. DEN DU!=)
Hoppas att det går bra. vill ju inte göra bort mig.

Igår gixk dte bra, dte var kallt men det gick bra. På kvällen gick jag och Nico på stan och köpte massa kläder till honom, sen åt vi donkis och gick på bio.
Iron man!
hihi
jo, den var ju..kul, inte min favoritfilm kanske, mendte var kul att gå på bio, mysigt värre!!

nä nu ska jag gå å öva repliker och städa lite eller nåt..






Kommentarer
Postat av: sanna

Det var ett himla filmtittande ;)

2008-05-21 @ 10:07:11
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0