En perfekt vårsöndag!

jaha, då var den här helgen också slut, denna veckan har känts helt konstig, festande på onsdagen ledig torsdag
lite fest på fredagen jobba lördagen. så dte känns inte som att jobet börjar imorgon igen..:(
fast dte är väl bara att vänja sig nu, kommer bli mycket helgjobb framöver.

Valborg var trevlig (iallafall till en början)
pawen var med och det var kul..längesedan nu.


Var och såg på kamelot med Niclas i fredags..Det var intressant, minst sagt.
Musiken är väl för det första inte min cop of tea.
stället var fyllt med lönnfeta nördar i stora rockt-shirts instoppade i ett par fula jeans, ja du vet..
huh:p
sedan var det fruktansvärt varmt och lite för hög volym och min fötter klarade inte riktigt hela konserten.
men jag är ändp glad att jag följde med.
all for u nico!!

idag har varit en kanondag.
jag och helga var på stan, var ute efter en kjol, men det blev en tröja och ett linne:p attans

Linnet 129 :-
tröjan 149:-

Gina Tricot




Sedan begav vi oss till Belindas café som ligger på Eklandagatan precis vid korsvägen.
Där är allt glutenfritt och det mesta är ägg och laktosfritt också, samt en hel del vegangrejer.
Vi var hungriga så vi tog varsin macka till att börja med.
det var lite tomt på folk därinne och hon som jobbade där var pratsjuk och supertrevlig och bjöd oss på varsitt bakverk efter mackan.
Jag tog en banankaka och helga tog en rulltårta och vi delade på dom.
Kan ju lätt säga att det var den godaste Rulltårtan jag ätit i hela mitt liv.
Dit ska jag gå ofta. Jag tror inte ni kan ana hur det känns att kunna gå in på ett café och kunna välja vad man vill att äta. Ofattbart underbart.
det är så ofta man går på ett café och blir så glad att dom en en glutenfri grej så köper man det och så är det äckligt som fan.
Men att kunna völja precis vad man känner för att äta. grymt.
I somamr kommer det att bli uteservering där och det kommer att finnas matpajer och grejer också.
LYX

Sedan åkte jag hem till Nico. vi åkte och hämtade min kamera på majornas livs.

Efter det gick vi in på typ en pizzarestaurang och åt för Nico var hungrig som en varg.
Jag åt kyckling med klytpotatis rödvinsås och tomattzastiki.
Niclas tog en pizza.
mmm.
sjukt mysig kväll.

sen köpte vi juice mjölk och disktrasor på coop innan vi gick hem igen:p

jahopp, nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi se på Andra Avenyn 3 avsnitt på svt play.

krams

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lätt att jag ska gå till det cafét! Helt underbart om man kan äta typ allt... Eller iaf mycket som det verkar på dig! Här i Ösd har vi faktiskt (tro det eller ej) ett café som har sjukt mycket gluten och laktosfria saker också! :) Tummen upp för sånt!

2008-05-05 @ 10:23:49
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0