det blir inte alltid som man tänkt sig

igår var min sista dag på Mcdonalds.
Stressigare än någonsin, t.ex kommer det in ett gäng med indier, hur många som helst, det tog aldrig slut, och självklart var varenda en av dom vegeterianer, och engelska var inte deras bästa sida!
well, i vilket fall fick jag beställningar på 9 McBean på mindre än en halvtimme, och dom säljer vi typ en om dagen så dom tar typ 5 minuter att göra, KAOS!!!!

oh well.
det kändes lite sorgligt att gå därifrån, kändes inte som man fick ett bra avslut. det var stressigt och jag undrade om jag fick gå och fick svaret "ah med gå då" med tjurig ton, och jag gick sakta bort mot omklädningsrummet, och tänkte, jaha, dte var det. ingen kommer sakna mig här.
Efter två år tycker jag nästan att man kunde fått ett bättre avslut, ett tack, en gåva, ja jag vet inte..någonting.
Men nä, det var bara att gå därifrån. Hejdå Mcdonalds, jag kommer nog inte sakna er heller
( jo några, men dte vet ni om vilka ni är, hoppas jag)



Kvällen skulle i vilket fall firas på Sticky Fingers.
Guana hade realese och jag hade planerat att inte komma hem särskilt nykter.
Jag hade kul dte hade jag, men dte hela fick ett hastigt slut.
Topfloor stängde, och de flesta var inte 20 så in därnere kom vi inte, Helga hade huvudvärk och ville hem, Niclas ville hem, och jag ville..DANSA!
Jag som alltid brukar förstöra. vilja åka hem.
Det var ju min kväll.  Det var ju det. och jag, ville så mycket, hade så höga förväntningar.
Vi åkte hem.
Och nu känner jag mig dyster, känner inte för någonting. Inte för att se på TV, inte för att gå ut i solen, inte för att kramas med någon eller prata med någon, inte för att festa, fast jag har två alternativ ikväll och massa cider i kylen!

Tossa,  by the way, vilken kille, hade nästan glömt hur mycket jag tyckte om dig. och det gör jag fortfarande, det kommer jag nog alltid att göra!
Och dom orden du sa om mig, inför din mamma, det gjorde mig så varm,
att veta att man är anledningen att en annan person överhuvudtaget gick till skolan under ett helt år.


hihi jag och Tossa på Mölndalsrocken 2002.
Miss u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma upp med hakan nu! Kass av mcd, jävligt dåligt faktiskt! På bilden ser du ut att vara lika gammal som nu tycker jag :) Puss Nis

2008-05-24 @ 15:38:24
Postat av: Emma

haha ska jag ta det som en komplimang eller tvärtom?
jag är ju faktiskt bara 15 där..:p

2008-05-24 @ 16:30:02
URL: http://gluten.blogg.se
Postat av: Helga

Vad fin din blogg har blivit!
Sicken rolig bild på dig o Tossa, eller rolig o rolig... men shiit vad längesen det va!! sjukt!

2008-05-25 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0