tack

haha tack Sandra för hjälpen.
HAde inte du berättat om hur spårvagnsförarna kom till jobbet hade jag gått och funderat över dte hela livet!!
Det fanns alltså en vagnhall i mölndal förr, så dom som hade första turerna fick bo där helt enkelt, när vafgnhallen flyttade till gbg fick även dom flytta!
Så enkelt vart det!

Ska jag följa med och bowla på Lördag?

Imorgon ska jag och Niclas i vilket fall  till Gildaskolan på Avenyn.
90 minuter helkroppsmassage med varm mandelolja.
Låter som en hel okej eftermiddag tycker jag.
Och sedan en skön helg utan 11-20pass på Mcdonaldas vilket jag..inte tycker om.

På tal om Mc, att det finns så mycket korkade människor, jag förstår ärligt talat inte.
Under en dag tr'ffar man sjukt mycket folk och typ 40% av alla fattar typ ingenting av vad man försöker säga till dom. Vi har lite tillfälliga problem med kortläsarna och fast man förklarar att vi inte har nån kontakt med banken och kortläsarna inte vill ta emot meastro eller electronkort så begriper dom inte.
Och att dom ska skriva på kvitto, nä va? var då? varför då? NU STÅR DET ATT DET ÄR AVBRUTET!
hmm, suck
eller varför kan jag inte betala 54kr för två menyer, jag har ju rabattkupongen, fast hemma!
ermf?
eller den roligaste dummaste konversationen:

jag vill ha ett happymeal med milkeshake jordgubb, hamburgare
eller förresten, är det mjölk i happymeal?

- Det kan du få om du vill
nej alltså, är det mjölk i milkeshake?
-
ja!?
jahaa, nä men då tar jag en cola istället

sånt skrattar man iofs ganska gott åt efteråt.

Jag vill ha våfflor. det var våffeldagen i tisdags. och vi har inget våffeljärn
SORG

Kommentarer
Postat av: sandra

varsågod, hörrö!
haha minns inte att jag berättade det iofs. :p

2008-03-29 @ 18:10:16
URL: http://schnuckii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0