Snöyra i Majorna

Vad hände med våren?

"niclas det är massa snö ute, jag skojas inte!!"
och jag blev inte ens arg.
Jag orkar inte ens bry mig längre, snö, kallt, varmt, jobba eller inte jobba, sova eller inte sova..
allt blir bara konstogt och fel ändå, och folk blir arga.
mamma blev arg och ledsen på mig igår, fast det inte ens var meningen.
Jag försökte bara göra så att alla blir nöjda och glada..att påsken skulle bli en glad högtid och mysig!
så blev det så..
Tur att jag har min Niclas som finns här hela tiden. Hade inte klarat det utan honom, han är det bästa som har hänt mig.

och så snöar det ute..snälla kom hit och hämta mig och ta mig till landvetter och något varmt trevligt ställe där man slipper jobba!
Att åka ut till Mölndal och jobba på sketmcdonalds får mig att må illa! ÅNGEST

ta bort snön igen, snälla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 09:39:41
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

vill ej ha snö

2008-03-17 @ 10:18:47
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0