snö snö snö

Är uppe med tuppen idag.
börjar jobba klockan 9, men Daniel börjar 8 så jag åkermed honom..åker hemfrån innan 8 ändå så jag kan ändå säkra min resväg i snön och sova en stund på jobbet tills jag börjar..sminkar mig och sånt där.

Varför fortsätter det att snöa så här mycket?
Vad är det som händer?
Förstår ni hur länge skiten kommer att ligga kvar, när dte fortfarande inte har slutat.
Jag tycker inte om snö, och absolut inte nu.

Jag är trött. Jättetrött

Jag funderade på om en snubbe som kör spårvagn, och inte har någon bil, åker han spårvagn till jobbet då?
och om han ska ha första passet på morgonen..hur fan kommer han till jobbet då?
Hmm

jag ska åka nu.

Tack för alla kommentarer till förra inlägget.
Jag är absolut inte arg på någon, när jag skrev var jag bara väldigt ledsen på hela situationen.
Saknar er massor som int ebor här i göteborg för tillf'llet!

Pussa

Kommentarer
Postat av: Junitjej

I Göteborg har i fått jättemycket snö! Alldeles för mycket. Visst är det vackert med snö, men inte i mars. Vad det gäller snön, så är det bättre med aldrig än sent. Undra om jag vågar ta mig ut på vägarna idag...

2008-03-25 @ 07:48:29
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: evelina

ingen snö härnere! fast vädret är knas. ena sekunden snöar det o andra är det solsken! konstigt :) men som tur är så försvinner snön lika fort som den kommer. haha. :)
pussokrams

2008-03-25 @ 17:28:05
Postat av: sandra

haha, jag läste att det låg en vagnhall i mölndal förut, så alla bodde i mölndal som körde första turerna. sedan flyttades den till göteborg, så då fick de flytta. :p
och bor man centralt så går det ju nån slags trafik dygnet runt.

2008-03-26 @ 08:04:02
Postat av: Denise

Jag ÄLSKAR snön :D Ligg kvar ligg kvar =)

2008-03-27 @ 23:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0