regnig helg

underbara helg. Det enda som får en att orka jobba hela veckan.
Min helg har varit kanonbra, fick in lite av varje.
I fredags kom jag hem ganska sent från jobbet, men jag och niclas såg på tv, så ska det låta, robins och ja..åt godis och hade dte ganska mysigt..
såg en helt värdelös film med bruce willis och chandler i vänner. tss, sen somnade vi asgött i soffan. Det är livet.

Lördagen var fullspäckad och härlig..allt gick som på räls.
Tvättade två maskiner, hann ner till systemet och duscha och fixa mig till preecis när spårvagnen skulle gå.
perfect.
Sen till bengans för att införskaffa lite presenter till Emilia som fyllde 5. blev skiva med Mojje.
vid stigbergstorgets hållplats hittade vi en presentaffär och köpte också en pysselbok och glitterpennor för att dte kändes lite med en skiva.
perfect
åkte vidare till järntorget där det var 15 minuter till bussen kom.
Vi var hungriga så vi köpte pommes, chillicheese och varsin milkeshake, och när vi kom ut från burger king kom bussen.
perfect
åkte till emilias kalas,  åt tårta och hade det mysigt.
när dte var slut gick vi till sandra som lånade lägenhet i bifrost. det regnade (not perfect)
hos sandra fick vi jättegod mat och vi blev mätta, mm.
sedan blev det sticky med allt var sticky innebär..nästan.
bra musik,mycket folk (till sist) goda drinkar dansa..och sedan ett mcdonaldsbesök!
roligt att niclas kom in. me like.

träffade en gammal vän från mellan-högstadiet.
Hon hade flickvän sedan två år tillbaka.
Det är skrämmande hur lite man kan veta om någon man var hemma hos praktiskt taget varje dag efter skolan i nästan 2 år..

jag ska ha repliker i veckan..eller på måndag om en vecka snarare. denna veckan är dte utan repliker.

ge mig ledigt från donken dååå

har sökt massor av jobb det senaste. drömt om CV på nätterna. terrible.
men snälla jkag gör vad som helst, jag vill bort, göra något annat.
jag vill åka till korfu med niclas i sommar.

perfect

Kommentarer
Postat av: weian

vf drömma om CV på nätterna för?

2008-03-12 @ 00:13:40
URL: http://jagartjockast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0