Hmm

Jag känner mig inte så pigg.
Ibland önskar jag att jag fick feber och fick stanna hemma från jobbet utan dåligt samvete.
Men när var jag sjuk senast? typ ettan på gymnasiet..som jag kommer ihåg då.. med feber

var helt tom igårkväll
kände ingenting
tänkte ingenting
gjorde ingenting
tills Niclas kom och gjorde mig sällskap. då svämmade det över istället
Ibland känns allt bara så jäkla meningslöst...varför ska jag göra saker jag mår dåligt över?

Egentligen vill jag bara vara 5 år igen.
Ingen skola eller jobb, bara ha roligt hela dagarna och låta andra ta alla beslut.
Somna i soffan framför tv:n,  så pappa bär upp mig till min säng.
Kunna gråta för att man känner för det, utan att vara så dramatisk, och då kommer mamma eller pappa och sjunger en sång för en, eller spelar lite gitarr, tills jag somnar.
Och nästa dag är allt frid och fröjd igen..
saknar inte ni det där?

Kommentarer
Postat av: Mingla

Mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 08:55:23
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0