glad jävla påsk då

här sitter jag och spelar spindelharpan på påskafton.
lite ledsen, eller ganska mycket ledsen.
Hade tänkt så mycket om den här kvällen, att vi skulle ha mysigt, äta lite ost å kex, spela lite spel.
Tackade nej till en god middag hemma hos mamma och pappa.
Och här sitter jag, klockan halv 10 ensam i datarummet.

Jag vill inte vara med.
5 killar sitter där ute och pratar om tråkiga saker.
I'm sorry men det var inte vad jag hade tänkt mig.
ingen rör allt dyrt vi har köpt.
ingen jag har bjudit vill komma hit.
hela kylen är full med alkohol.
  jag kommer nog inte röra en droppe.
känner inte för det, allt är ändå förstört redan.

skulle vart med jobbet och firat emilias hemkomst.
fast jag inte är så omtyckt på jobbet.
frågan är varför egentligen.
Vad är det som gör att man inte blir omtyckt?
eller är dte bara jag som inbillar mig..?
att folk pratar öppet om tjejmiddagen alla ska komma till, men ingen har frågat mig?
är inte det ett tecken?
eller är det bara så att jag alltoid lyckas banga varje gång jag blir tillfrågad? och därför inte blir tillfrågad?
Jag vet inte.
Just nu känner jag mgi abra extremt ensam.

var är mina vänner när jag behöver dom?
ensam tjej, ingen vän.

jag vill inte vara med längre

Kommentarer
Postat av: ida

kanske är en liten tröst att jag är lika ensam jag på självaste påskafton.. suck !! är allt bra med dig annars då gumman? och mc folket är som dom är, ta inte åt dig ! inte för jag tror dom inte tycker om dig, men jag kände precis likadant när jag jobba där, så skit i det !! pusskram // Ida

2008-03-22 @ 21:53:50
URL: http://idamanson.blogg.se
Postat av: Plingen

Dude jag känner mig också ensamer... vill bara hemma i Göteborg... och inte skulle de vara fel och dricka siull heller :(

2008-03-23 @ 02:59:36
URL: http://plingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ensam känner jag mej också i malmö ibland, fast jag bor med tre andra. det är nog sånt man inte kommer ifrån, är jag rädd. miss u.

2008-03-24 @ 11:12:10
Postat av: krin (tine)

alla känner sig ensamma ibland, honey. jag hade gärna kommit om jag inte befunnit mig 50 mil bort, u know. men nu är jag hemma igen, så vi kan ses nån dag! saknar dig, som snöö i drivor ;)

2008-03-27 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0