Trött igen

kunde inte komma upp imorse.
klockan ringde var tionende minut i en timme.
drömde om en kille som ville åt mina pengar och jagade mig igenom hela skolan (ja jag gick typ på kvarnby tror jag och sprang mellan våningarna efter att ha tagit ut en hel del pengar ur mitt skåp som jag haft med på utlandsresa??)

jaja. kände mest att jag inte behövde gå upp så tidigt när regnet smattrade på rutan.
Har jobbig tid idag och imorgon.
Jobbar 14-23
segt

Igår hade jag min lediga dag. Var och bytte en grej i stan som dom inte dragit rean på och träffade Daniel för en fika.
Trevligt.
Sedan åkte jag för att hälsa på min mamma som precis har opererats. Hon mådde inte så bra:(
stackarn
sedan kom pappa hem och gjorde jättegod mat!

jag fyller år om 5 dagar:p

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Grattis i förskott, jag fyllde år igår ;P

2008-06-26 @ 16:20:59
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0