Sista jobbdagen idag

innan 4 dagars ledighet över midsommar, oh herregud var underbart!
Har precis avnjutit en skön frukost med mjukt bröd med kall potatis och örtsalt, hallonte, apelsinjuice och ett korsord framför mig!
Precis vad jag behövde, lite tid för mig själv, utan stress, bröjar inte jobba förrän 16.
Snart ska jag ta en lång dusch, koka pasta för att ta med till jobbet, såg nämnligen att den vegetariska pastasåsen var glutenfri (och jag har tröttnat på att käka sallad varenda dag) GÖTT

Gött att det är match ikväll när jag jobbar stängning. Det innebär en lugn kväll för mig och Li.

Var med Niclas i stan häromdagen för han hade lovat mig att åka in och titta på gardiner bl.a.
köpte ett par fina till köket

Vi köpte också en filt och en picnickorg för sommarens bravader.
Jag köpte fina tidskriftspärmar där jag tänkte samla mina Bulletinen bl.a


Men, jag är så sugen på en loppis! GE MIG (tid och pengar)

Kommentarer
Postat av: Helga

Erkänn du köpte dem lila-svarta på rea på åhlens. såg dem där o tänkte kanske också köpa såna men kom på att jag inte behöver några såna typ :P Fina är dem iaf!

2008-06-21 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0