Liseberg

idag är min sista lediga dag denna veckan.
Det ska jag NJUTA av!
Jag och Helga ska snart ses på Liseberg där vi ska tillbringa hela dagen.
Jag hoppas på att få lite färg för jag är desperat:p
I kväll spelar Amanda Jensen på stora scen. ska bli skoj att se.

Men jag är fortfarande snuvig som fasen!!! FYYY

Imorgon ska jag öppna ensam på Fröken. (trodde jag)
var dönervös för jag har inga nycklar har int elärt mig allt med kassorna och kassaskåpet och sånt och jag kan inte allt kaffe och jag kommer vara ehlt nsam till typ halv 11! aaaaaaaah
men my boss kommer och hjälper mig kl. 8 imorgon och på torsdag klarar jag mig nog helt ensam=)
då jhar jag gått min kaffekurs också!
ska bli skoj

vet ni=)
Sedan jag slutade på Mcdonalds och började på fröken olsson har jag inte haft ont i magen en enda gång. sådär jätteilla som jag hade typ en gång om dagen förut..känns obeskrivligt bra!!!

PÅ torsdag åker Nico till Monaco..Jag vil följa  med:(

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hur laddar man upp en egen header?

2008-06-03 @ 21:32:44
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0