Laddad inför sommaren?

jao, jag har varit ute i yrvädret nu på morgonkvisten.
Dagen började med en hygienkurs på Fröken Olsson.
Snacka om att man blev nojig, fats det var väl det som var tanken antar jag!
Visste ni att 40% av svenskarna inte tvättar händerna efter att dom varit på toaletten och att de flesta av dom är killar?
Och att eran mobiltelefon är värsta bakteriebomben
. Så gott folk, tvätta händerna när ni pratat i telefon:p

sedan tog jag spårvagnen till jeagerdoffsplatsen för att gå en sväng på systembolaget.
Tänkte att det var dags att fylla kylen inför sommaren
Blev 9 cider och en flaska vin, Relax, som jag drack hos Denise, mycket gott vin för bara 59kr.
(ja det kanske inte räcker så länge men det ser fint ut på översta hyllan i kylen)
Hade kvar mitt presentkort på 100kr från min 20årsdag som jag tänkte utnyttja nu när mina pengar denna månaden nästan är slut och +att pappa var i tyskland i måndags.
..ja ni förstår säkert poängen

Jobbade stängning på Olsson igår, ska göra det idag med samt imorgon!
och 12-20 på fredag sedan är jag LEDIG HELA HELGEN! +torsdag -söndag under midsommar.
mina 2 första lediga helger. ser verkligen fram emot detta!

Jag vill ha det varmt igen. Jag fryser.

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Alkohol är alltid trevligt att ha hemma!

2008-06-11 @ 14:51:04
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0