It's perfect

känner mig glad och lycklig!
Har faktiskt inte gjort det på länge :s
Niclas är hemma nu och det är wonderful.
Var ledig igår och var med ävil i bergsjön och tittade på sandras kollektiv. fränt värre.

sedan träffade jag helgus i stan och letade febrilt efter ett par svarta shorts eller en kjol till jobbet, men jag kom hem med en brun tröja, ett par gula skor och 4 filmer.
Dumma DUMMA EMMA, du som inte har så mycket pengar denna månaden.
well well.
på kvällen tittade iallafall jag och Niclas på en av filmerna.
The Holiday.
har inte sett den innan, den var grymt bra, mysig och romantisk tillochmed niclas fällde några tårar=)
charmigt att han var svartsjuk för att jag dregglade över jude law:p hihi



well, nu ska jag fortsätta städa och äta frukost och så innna jag ska iväg och jobba..

pööss

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Superfina skor!

2008-06-10 @ 16:07:41
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0