idag

Klockan 1 ska jag sortera tvätt
Klockan 2 ska jag till tvättstugan gå
Klockan 3 ska jag sätta på te
Klockan 4 ska jag till systemet och köpa nubbar dyra
Klockan 5 ska Niclas gå hem
Klockan 6 får Niclas komplex (?) jag kan lista ut varför
Klockan 7 är jag hungrig som en gnu
Klockan 8 ska vi inte börja shotta (utan kanske se på en film)

nä nu tog min fantasi slut.
men ungefär såhär ser min lediga torsdag ut=)
Jag har typ noll pengar kvar men jag ska iallafall iväg och kolla om jag hittar någon nubbe..usch äckligt.

Midsommar imorgon och jag tog på mig tofflorna när jag skulle äta frukost, känns ju lite fel.
Blir nog ingen klänning imorgon!
Förresten tappade jag locket till mitt läppcerat häromdagen och jag hittade dte inte någonstans, så jäkla konstigt, men när jag skulle sätta på mig min toffla som jag hittade under sminkbordet så var det nåt hårt i..jaha, där var den (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0