Fredag 13

Otursdag.
Är rädd att dte blir det.
Ska jobba 12-20 idag, men hade veeerkligen velat gå kl.19 iallafall..
Stina har grillfest och grillen sätts på kl.20
är dte lungt kan jag säkert gå, men vädret  verkar kasst idag så jag lär ju ha mycket att göra:(
well well, tror festen kan bli rolig iallafall!

Jag tror jag har skalat hela Niclas nu, ja han brände sig så illa när han var i monaco så nu har det roliga börjat, att dra av hans hud. Man kunde få nästan hela magen i ett svep. Ja det kanske låter lite äckligt, men det är kul, jag lovar:p
stackars Nico, han har ju så ont.

Missar premiären av sommarspelen ikväll. Men jag ska se den så fort jag hinner!! I promise
Missade också Salem Al Fakir på Liseberg igår, vilket gjorde lite ont i hjärtat!
Nu måste jag rusa iväg.
Ha det gött.
Trevlig otursdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0