Ensam i Majorna

det är tomt i sängen utan Nico.
Fast denna helgen går fort. han åkte i torsdags morgon och det är redan lördag, ska jobba 11-19 idag och ikväll kommer tjejorna hit. ävil å sandra å kanske emma, ska bli supermysigt
och igår efter jobbet kom jessica hit. Vi såg på Dude, wheres my car?
Måste ju säga att den var SÅ mycket roligare när man såg den första gången när man var sådär en 14 år.
och imorgon jobbar jag 8.30-17 och när jag kommer hem så är han hemma igen.

Men han har inte hört av sig igår alls.. jag vet att jag är lite kinkig men man blir ju lite orolig:(


Jag är så nedrans trött. undrar hur jag ska orka upp imorgon. blääääk

kom hem nu

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han hör nog av sig ska du se :)

Och förresten är den filmen sjukt kul tycker jag.

2008-06-08 @ 18:41:56
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: evelina

du är söt.

2008-06-09 @ 00:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0