Dagens Överaskining..Daim

Jag ska snart springa ut till spårvagnen.
men vill bara berätta att jag varit duktig idag, jag är helt svettig! inte så bra för jag har duschat precis.
men i vilket fall så har jag städat..
Tagit undan kläder som ligger överallt och handdukar.
Och gått ut med grejer till soprummet i två omgångar..som har legat i flera månader, hehe då menar jag tomglas och kartonger och massa omslagspapper. + alla sopor från papperskorgarna (dom har inte lgat i flera månader)
ja och där i en låda med papper från våran inflyttningsgrej låg en påse med daim som vi helt glömt bort.
Gött, nu har jag något att se fram emot i kväll.
Och Nico har lovat att köpa chips till mig.


näj, nu ska jag springa.
jobbelijobba i nio timmar., blööö

well well

pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0