Tjocka barn fryser inte

Vi var på Äventyrsland i onsdags med Nicos brors familj + nicos syster och mamma!
Riktigt trevligt att komma hemifrån ett tag.
Ni som inte vet vart det ligger så ligger det i halmstad.
Och dte fina vädret hade inte hittat dit än.
Inte till götet heller iofs.
Men dte var lite synd för dom har lite vattenrutchbanor och sådär, jag avstod och resten förutom daniel och barnen.
Och vi satt där och tittade på alla som badade. och jisses vad alla frös, jag led verkligen med dom.
Men är man där så får man ju faktikst bada, dte är väl så..när man är barn och har barn!
Men så finns dte ju en och annan tjockis.
Och dom ser inte ut att frysa.
Nä, jag blir faktiskt lite upprörd när jag ser feta barn.
Dumma dumma föräldrar.

Nä nu ska vi grilla snart.och ikväll ska vi fiska=)
Niclas har köpt  mig ett metspö och larver.
uuh.
Men dte ska bli kul, håll tummarna för mig så kanske jag får en firre!

pöss

Kommentarer
Postat av: Nis

jag håller med. snacka om att barnen inte får välja sitt egna öde!

2008-07-28 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0