ledigheten slut

Jag har fyllt år.
Ja, jag kan inte hjälpa det men jag blir som ett barn när jag fyller år.
Niclas väckte mig med sång och paket på sängen klockan halv 7 (?)
Ja, han lyckades väcka mig iallafall..
Fick världens finaste smyckeskrin, lite skivor osv..
sen sov vi lite till innan vi åkte iväg till korsvägen och belindas Café för att äta glutenfri frukost
Så himla mysigt!


Sedan var det bara att åka hem och greja, städa göra sallad och tårta.
Det blev lite stressigt men vi hann till slut!

(att jag sedan tappade tårtan behöver jag inte nämna)

Kalaset blev trevligt.
Fick så himla många fina paket.
I like!
Tack så hemskt mycket allihopa som kom
kvällen slutade tre efter en vild fest på 7-8 personer:p
grannen kom ner och klagade:s
oops
Men kul hade jag iallafall, dte vill jag lova.


Var ledig igår också så jag niclas och daniel gick ner och solade och åt glass vid röda sten i några timmar i dte fina vädret.
Så gött.

Men nu ska jag jobba 5 dagar på raken, och niclas har bara två dagar kvar innan semestern
Skönt att jag börjar 17 idag och 16 imorgon så jag kan njuta av vädret som bara skulle hålla i sig i en vecka..tror jag!



osv...

Kommentarer
Postat av: sandra

herreguud vilken dansbild

2008-07-03 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0