Ibland önskar jag...



...Att man kunde beställa en pizza när man ville utan att springa runt hela stan för att hitta en jefla botten som är slut och inte kommer in förrän måndag!

...Att kunna ta en fika med en vän och tycka att det svårt att välja vilken kaka man ska ta..SLUTA KLAGA!

...Att gå på restaurang utan att behöva fråga vad såsen innåller eller om potatisen är panerad.

...Att kunna jobba en stressig dag utan att magen pajjar.

...Att kunna äta när man är hungrig och sedan slippa att få kramp i magen som inte släpper på över 2 timmar.

...att kunna bada ett megaskummbad utan att få kliande sår över hela kroppen.

...att livet vore lite enklare.

Men oftast tänker jag på (utan att verka klychig men för att inte verka alltför deppig nu)
att vilken tur att dte finns ganska brett sortiment på glutenfri kost. (annars hade jag inte levt idag)
att det finns oparfumerade hudkrämer och tvålar
Att jag har ett jobb, en lägenhet en pojkvän som gör allt för mig (nästan)
Att det finns dom har har det mycket värre än jag..

Men ibland så tycker jag ändå att jag kan få tycka lite synd om mig själv.



Kommentarer
Postat av: evelina

hej. saknar dej.

2008-07-16 @ 07:06:41
Postat av: Helga

Du, vi kanske skulle kunna fika på det glutenfria cafeét imorgon om du vill? :)

2008-07-16 @ 14:11:56
Postat av: SANNA

Jag känner precis samma sak, men nästa gång jag kommer till göteborg måste jag gå till det där Belinda du tipsade om!

2008-07-21 @ 18:08:32
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0