Tuff vecka

Tisdag idag, och jag har en lång dag och en lång vecka framför mig.
Som jag hoppas klan bli riktigt kul..iallafall när vi kommer fram till fredagen!
Inspelning av reklamfilm, och sedan helg.

Maskerad på lördag.
Ska bli askul rentutsagt att träffa mina gamla klassisar.
DENISE, grattis i efterskott igen, love tobbe victor? johannes..åh sakna!

Jag läste i cosmopolitan att konstant trötthet inte behöver bro på att man sovit för lite..utan att man kan vara uttorkad, äter för dåligt eller har brist på röda blodkroppar.
Mitt första steg för att se om jag kan bli piggare är:
DRICKA SOM EN IDIOT, och då menar jag förståss inte något som innehåller alkohol.

Visiten i Malmö i helgen blev kort men lyckad.
JAg hade jättetrevligt och jag hoppas du hade dte också ävil, det var skönt att få träffa dig.
Lycka till med allt och "det börjar ta sig". I wish baby! satsa!

Jag har börjat tröttna på träningen nu, ja för er som inte vet så började jag och niclas att träna i förra veckan.
armar, bröst rygg, ben och allt vad det är..och så situps varje dag.
Fy fan vilken träningsverk jag fick av benträningen.
igpr var dte måndag igen och ny träning..bröst!
fan att jag inte är pepp..jag måste hjälpa nico nu..annars ger hann upp.
Beach 2008 here we come..
och för mig är det v'l mest att jag ska orka mer:p

nu ska jag borsta tänderna, til färjan och åka till svt och sedan jobba på donken till 19, seeeen får jag gå hem och sova..(och träna och se andra avenyn)

Kommentarer
Postat av: Denise

Bra att du har börjat träna för beach 2008 det ska jag emd börja göra nästa vecka. Det behövs fan =)

2008-02-12 @ 11:41:12
URL: http://dennisecarlford.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0