still tired

Jag gäspade pinsamt många gånger under provfilmandet idag..fattar inte hur trött man kan vara!

Funderade just på hur många koder man kan egentligen..
en till porten härnere, en till jobbdörren, en till städdörren på jobbet..helgas portkod kan jag..
koden till bakkortet.
Och tänk alla telefonnummer man kan?

fast det läskiga med dagens teknik är väl att man snart inte behöver tänka själv eller kunna något alls egentligen.
Jag kan faktiskt komma på fler telefonnummer till mina vänner från mellanstadiet än till dom jag faktiskt umgås med idag..Det känns ju ganska..märkligt..
Varför ska man lära sig något utantill när man kan googla fram det på några sekunder?

nä..jag vill faktiskt inte ha det så..

såg en gubbe i röda glasögon imorse..
då menar jag inte röda som i "OMG gubben har röda glasögonbågar" utan han hade knallröda glasögonglas!!!
Han såg jättearg ut förövrigt..

Nu ska jag se på tv och äta cornflakesmojjschokladsgrejjs..
hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0