måndag med solen i ögonen

visst är dte härligt att vakna av att solen lyser en i ögonen.
Det är sånt som gör att hela dagen blir räddad, inga sura miner här inte.
iofs vaknade jag några ggr innan det.
när klockan ringde för att Niclas skulle till jobbet, och när klockan ringde vid 10 fast jag var så trött så jag inte kunde öppna ögonen och jag inte var säker på om jag sov eller var vaken:p
satte klockan på en timme extra eftersom jag faktiskt inte behövde åka till lindholmen förrän 13:00

Sen vaknade jag av mig själv för att solen lyste mig i ansiktet.
Helt underbart.
Våren har ju kommit nu, säger dom på nyheterna, tidigt, men är helnöjd.

Helgen var skön.
Ledig fredag och städade och hade det gött härhemma innan jag åkte till mamsen och papsen, åt lite middag för att sedan bege sig till sitt gamla andra hem, teaterhuset.
Mölndalsrevyn, näst sista föreställningen. och jävlar vilket ös, fyfan va rolig den var.
pawen var sjuk tydligen, men jag diggar honom, och ankan var bäst och conny var hetast haha. (i kroppstrumpan i början va föreställningen)

Lördag var det städa städa och handla och stressa för att sedan duka fram till inflyttningsfest.
Som blev lyckad, inget gick sönder, alla var trevliga, jag hade jättetrevligt och vi fick massa fina presenter!
Det enda jag kunde klaga på var egentligen att vissa som sa att dom skulle komma inte dök uppoch inte gick att få tag på. saknade er johannes tobbe och parkas!!
sen bjöd niclas på nästan halva min flaska med bacardi razz..hrrmf. jag har lovat att inte bli arg..men man kan ju fråga åtminstone.
well, lyckat iallafall..ett hångel har jag fått reda på också, spännande=) och då räknar jag ju inte alla paren som var här..
johanna sov över och vi käkade macaronerinnan vi sov. niclas bjöd daniel på  köttfärssås som var starkast ever.. haha..
sen sov vi tre i samma säng, jag kunde inte sova så jag vandrade runt i lägenhetenoch försökte sova på soffan och dricka vatten å jag vet inte vad.
mådde bättre på morgonen iallafall.

gårdagen började dramatiskt av att niclas skar sig väldigt illa i fingret.
blodet var överallt och jag höll på att svimma.
vi blåstrade om honom tre gånger under dagen då dte blödde igenom alla förtielva plåster.
hans pappa kom över med sprit och förband och läkningstejp, så nu hoppas jag det har slutat blöda.
stackars min lilla loppa.

annars var det soffliggardag igår. pizza och film på tv hela dagen.
vi skulle se mannen med järnmasken men vi slocknade båda två i mitten av filmen så vi fattade ingenting..
damn it.

well. det var min helg det.
tack alla ni som kom på festen. ni är underbara!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hånglet skulle vi ju inte tala högt om. :p

2008-02-27 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0