Blue Surge

Igår var jag och Niclas på teater Aftonstjärnan och spg på Blue Surge, som handlade om en prostituerad tonåring.
Den var svinbra verkligen, tillochmed Nico blev imponerad och det var nästan det roligaste av allt.
Skådespelarna var jätteduktiga och vi satt på den främsta raden.
Jag har alltid tyckt att det var lite jobbigt med Niclas negativa inställning till teater eftersom det är det jag brinner för, men efter gårdagens teaterbesök tror jag han har ångrat sig.
Det var dags för honom att se en allvarlig pjäs och inget trams och ingen revy.
tack my love för kvällen, jag gör gärna om det igen!


har fått reda på ännu ett hångel på våran fest, men anonym, var inte orolig.
jag har faktiskt inte talat om vilka som är skyldiga, och det tänker jag inte heller!

Nej nu måste jag ta undan min frukost, ta ut sopor och gå till spårvagnen
Jobb 11-20 väntar
PUST!

jag är väl hemma om sisådär 12 timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mera hångel!
hångel till folket. hångel.
det låter lite läskigt. :p

2008-02-28 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0