sjuuk

jag mår helt galet dåligt.
jag jobade igår och det var jobbigt kanjag lova, fickgå hem lite tidigare och inatt har jag knappt sovit. vaknat av att jag svettas, och andra sekunden fryser jag somen hund.

och fy vad tråkigt det är att vara ensam hemma, jag orkar inte röra mig ens, mitt huvud sprängs och jag har inte orkat at fixa någon frukost.
My boss har löst bort mitt pass imorgon också.
skönt, men tråkigt, och jag bra tänker på hur mycket pengar jag förlorar på detta. fan också.
och vi ska ju ha frökenfest här imorgon.
Jag vill INTE ställa in.
isåfall ska jag dricka drinkar med feber, I promise.

jag svettas. och har ingen att prata med
:(

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har juh för fan försökt prata med dig! Haha

2008-12-19 @ 15:15:01
Postat av: Helga

Hej hej!

Vi får hoppas du mår bättre ikväll så du får lite kul iaf!

Kom ihåg att äta och dricka, så får du energi och blir frisk snabbare :)

Jag har gjort en liten bloggmix med mina favoritbloggar... Så om du inte har något att göra så kanske du kan kolla in dem och se om du också kanske tycker om dem :P Här är länken: http://www.bloglovin.com/blogmix/691/helgas-bloggfavoriter/

Puss och kram på dig!

2008-12-19 @ 15:45:43
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: evelina

vi pratades ju fakitskt vid, strax efter du skrivit det där tror jag. :P hoppas du mår bättre idag iallfall o att ni får det skoj på frökenfesten :) saknar dej, puss

2008-12-19 @ 15:57:16
Postat av: Stina

Hoppas du mår bättre nu.

Kram.

2008-12-20 @ 21:52:00
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0