julbord

har precis kommit hem från julbord med niclas jobb,det var inte helt lätt.
jag är inte helt lätt och jag är  väldigt trött.
ska upp och jobba imorgon och nu kan jag nte gå och lägga mig för nicls har så fint bestämt att alla hans jobbarkomisar ska ha efterfets här och då känns det inte alls bra attgå och lägga sig.
ja ni ser ju hur trött jag är och jag orkar inte ändra mina stavfel.
jaaaa, jag har drickit typ såhär champange, FÖR 115kr, för ett litet glas. första och sista gpngen(innan jag blir gift med en miljonär(

sen blev jag knäckt,helt knäckt, jag kan inte göra knäck. nä man kan nvänd mina knäckar som mordvapen, så akta er. var inte stöddiga, då får ni se på bränd knäck.
det mår jag säga.
nä nu ska jag sluta pp med det här och inte vara alltför full (av liv)

äh, '

jag vill egentligen bra sova.
dteb var det emd jag villem men jag kan inte med, jag har glasögon på mig. usch.


här villjag sova

Kommentarer
Postat av: Helga

Hej hej!

Jag prata lite med mamma och tittade på lite när hon gjorde knäck. Tydligen skulle vi haft en lite mindre kastrull + att det inte skulle koka värst så mycket utan att vi kunde ha längre temperatur. Och ho sa också att det kan ta typ 5 min från att det börjar bli färdig och att det är helt färdigt så när den börjar vara färdigt så måste man hålla på och göra vattentestet hela tiden och då måste man ju ha alla formar utlagda. Och det sista, den sega kolasmaken kommer bäst fram om man kokar länge, under lagom värme och under mycket omrörning. Kokar man kort och under hög värme är det lättare att sockret bräns. Och det var väl det som vi gjorde fel. Hahaha!

Inte lite saker som kunde gått fel där :P Vi får hoppas det går bättre nästa gång! Hoppas vi hinner göra det en till gång innan jul!

Hoppas du har gått och lagt dig nu så nu inte är dödstrött på jobbet imorgon!

God natt!

2008-12-14 @ 00:38:07
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0