Semstern slut

vilka fina veckor jag har haft på min semester!
Men dte känns sjukt deprimerande att börja jobba igen det må jag säga!
Har redan jobbat i två dagar, och nu är jag ledig tre för att sedan jobba 4, osv..
Och självklart börjar det med migrän.
I don't ork.

Igår på jobber var dte helt galet nämnligen.
Har aldrig sett så mycket folk därinne förut.
Alla mackor tog slut innnan klockan var typ 18
allt hushållspapper och toapapper var slut
(PINSAMT)
idag har jag bara fixat med alla bilder från semestern

Det har redan gått en vecka sen min bäbis fyllde 20.
Han fick ett akvarium i present av stina och gänget. hehe.
innehållande kapten morgan, jack sparrow och de 40 rövarna.
TYVÄRR så har bara kapten morgan och 5 rövare överlevt under veckan, men vi hoppas på att kunna föda upp våra yngel till stora fina fiskar!


om en månad åker vi till Bulgarien!
JAg vill åka nu på en gång!

btw så har vi börjat fiska med grannarna.
Vi har fiskviktistävling med och Stina leder och jag ligger sist! hmm


Det var gott iallafall och mysigt att äta fisk på gården mitt i natten:p

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Åh fiska är så mysigt

2008-08-07 @ 11:18:43
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0