sakta i backarna - se upp för klackarna

Jag är hemma och är sjuk idag!
suck.
Men jag mår bättre nu.
Allt kan berott på allt som hände igår.
Jobbade först och främst mellan 12 och 20. var en skön dag inte mycket folk. mellan 16:30 och 20 som jag stod i köket hade jag kanske 5 rätter att göra. Så städningen gick undan och hade en timme med nothing-to-do.
En kvart innan jag skulle sluta kom Nico, Stina och Johan för att ta en öl och sedan bar det iväg till Götaplatsen för att se Salem Al Fakir.
Sjukt bra konsert, du missade något ävil!
Massor med nya bra låtar och Häftigt finalnummer där han fick alla i publiken att ta upp sina mobiler och vinka med.

Sedan skulle vi ner till kajskul8 för att dansa med peter siepen:p
JA vi hann knappt in och köpa den första drinken (jag köpte med nicos kort)
och vips pang bom, är kortet borta.
Jag hävdar fortfarande att jag aldrig fick tillbaka det, för jag såg dte verkligen inte, men där förstördes hela min kväll.
Helt förstörd och ledsen för att jag slarvat bort kortet..
Vi får det spärrad i vilket fall, så ska vi åka hem, och går vägen om en toalett där jag får en klack i foten.
Jag antar att de flesta har fått en klack på foten när ni vart på  krogen i för tunna skor, så ni vet hur det känns.
Jag har en jättesnyggt blåmärke där nu. AAAJ!
Tillslut kom vi hem iallafall.

Har inte sovit mycket inatt, har mest mått dåligt och besökt toan för att spy ett antal ggr.
Jag skulle jobbat 9-18 men är hemma.
Har sovit och sovit, och blivit piggare och friskare.
Fan, jag hade verkligen behövt och velat jobba idag!
DAMN!
ångest.


nu får jag sluta

I gotta go I gotta go
Got nothing more to say
I gotto I gotta go
Got nothing more to say
But I will thank you all for listening
Wanna thank you all for listening
And I hope we all can get back again
and I hope we get together soon again

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Usch,hoppas allt löser sig med kortet. o att din fot kryar på sig.

2008-08-17 @ 20:41:51
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: evelina

aah, ångrar att jag inte såg honom. var det lika magiskt som på hultsfred när man bara blev glad i hela kroppen?



fy vad trist kvällen slutade! hoppas allt ordnar sig!



tänkte utgång nästa helg, kanske? funderar på o ha singstarturnering :D du är väl på? :)



pussokraaaaam

2008-08-17 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0