Helg mitt i veckan

Har min helg nu onsdag-torsdag.
Jag tycker inte riktigt om mitt schema.
Vad gör jag på mina lediga dagar mitt i veckan?
Sover länge, kanske städar undan lite..
Ringer någon, de flesta jobbar eller går i skola eller liknande.
Äter frukost och löser sudoku jättelänge.
Kollar om det är något intressant på tv.
Åker in till stan för ett ärende, som går ganska fort för jag illar inte att gå på stan ensam.
Och just nuhar jag väldigt dåligt med pengar.
Självvalt eftersom jag tog tre veckor semester.

Men jag har tråkigt.
Hoppas Denise kommer hem tidigt idag så vi kan ta en fikus.

Förresten är jag glad för att min dator fungerar idag. Den har inte velat starta på nästan en vecka, och Niclas dator fungerar inte heller.
Det har varit lite krångligt minst sagt.
Och spårvagnarna är helknäppa.
Var är trean på kvällarna och varför kör den åt fel håll?

Jag köpte en resväska på accent i söndags!
En stor fin mörklila sak. Inte för skrikig, inte för lam och grå.
perfekt för mig.
för 699kr.
Världens kap.
Den kostade egentligen 899, men det var felmärkt så jag fick den för dte priset.
Och där sparade jag 200kr.
Jag = Glad.

Jag är sugen på fika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0