allvaret är igång

Måndag idag.
Har jobbat en vecka, eller i 5 dagar för att vara exakt.
Känns ganska tungt men ändå helt okej!
Är väldigt trött, och imorgon ska jag jobba 9-21, fast inte egentligen
Personalmöte 9-10 jobba 12-21 så jag kommer inte hinna hem emellan.
BLÄÄÄ
Men jag fixar detta.
jajajaja
En helg till innan jag får ledigt en helg! yesyesyes
Jag måste nämnligen lära mig vara positiv!!

Idag har Niclas börjat sitt nya liv. Och jag vill gör allt för att hjälpa honom även fast det kommer bli jobbigt att behöva sympatiäta halvgod mat varje dag:p
Var och handlade på Ica efter jobbet och dte blev en hel del fullkornsris, kyckling, äpplen, grönsaker,fisk,  kött, minimjölk osv. Av det kan man säkert få ihop några ganska goda maträtter ändå.
Nico har börjat cykla till jobbet och idag var tanken att vi skulle köpa gymkort för ett halvår, men när vi kommer in till friskis och svettis så måste man binda sig på 12 månader om man ville ta det på autogiro vilket SUGER.
Jag vill bara ha 6 månader och då måste man punga ut  med 2200kr i kontanter, yeah right det har ju jag i fickan *not*
Ska försöka fixa fram pengar på nåt sätt, för det känns som dte är jag som förstör för alla när jag inte ville binda mig på ett år.
Men jag känner mig själv och jag kommer att ge upp, jag vet inte när men säkert innan ett halvår har gått och jag vill inte ligga och betala i onödan.


PÅ lördag spelar Salem Al Fakir på götaplatsen. och jag missar det INTE! gött!


För några dagar sedan blev jag också överfallen på centralstationen, ha inte så allvarligt som du tror, men jag ifrån överfallet med ett comviq kompis abonnemang och en ny samsung mobil!
Jag trodde aldrig jag skulle falla för dom där mobilterroristerna som haffar en på stan!
Jag hoppas inte jag kommer att bli besviken!

och igår stod dte två män på våran personaltoalett när vi hade stängt!
Jag och felicia blev rädda!

ha det gött HAJ!

Kommentarer
Postat av: evelina

klart justus in our hearts. :P hihi

söta salem. lööv him. kanske ska ta o gå dit jag med?

på onsdag äre du o jag!

puss

2008-08-12 @ 00:17:44
Postat av: Anonym

Klart att du ska min älskling!

2008-08-14 @ 17:02:56
URL: http://attio80taletsprimadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0