1½år

Det är ganska länge iallafall tycker jag!
Ja, jag tillbringade min lediga dag till att städa, tvätta håret, och laga mat som jag önskade att den skulle bli perfekt att bjuda min snubbe på, på våran dag!
Och ja blev så besviken, jag kan ju verkligen inte laga mat, jag mådde sååå illa efter maten. och ont i magen fick jag också.
Aldrig mer cocosmjölk typ. blää., hade ju inget recept på wokad fisk heller, men nästa gång tar jag fan ris till istället för nudlar och cocosmjölk.

Jag vet någon som inte kommer äta upp resterna..


Nu på kvällen var jag och Niclas och våra grannar nere på Göteplatsen för att se Takida.
Det var bra, fast jag såg inget, ljudet var kasst för att det blåste så och jag kände bara igen två låtar!
Sedan gick vi hem. (!) Det tog en timme och en kvart. och jag tycker det var grymt bra jobbat.



Igår träffade jag ävil på stan!
Vi eller ävil, åt på fröken olsson, sedan gick vi och kollade i lite affärer, köpte glass och åt.
Men sedna blev vi attakerade av fiskmåsar så vi gick ifrån trappan vi satt i.
ser ni måsen?

köpte en schal för jag hade en liten idé..
Eller jag ska faktiskt inte ta åt mig äran, för Lina har samma i sitt badrum.

Blev det fint?
Jag tänkte ta bort dom turkosa när jag har köpt ett par som passar bättre in i färgerna.



Dagens outfit:



hmm jag är sugen på te.
Iste förresten, min nya drog, I lööve it!
Iste in my heart!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: evelina

åh fina kjolen :) o örhängena blev ju riktigt snyggt :) bra jobbat! :D

2008-08-14 @ 22:35:19
Postat av: Stina

Nej men hejsan. Vilken rolig blogg du har.



Tack för en jättetrevlig kväll igår. :)

2008-08-17 @ 17:15:10
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: Helga

Jag tyckte inte det var alls farligt med de turkosa örhängerna! Tyckte det hela blev väldigt snyggt :)

2008-08-18 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0