vår och ny frisyr

idag är det fint väder igen, hoppas det inte regna sen som igår.
Kl.10 imorse hade jag klipptid. Så nu är håret mjukt och fint, sådär som det alltid blir när man har klippt sig.
Luggen är perfekt nu med, inget häng i ögonen och heller inte för kort.
Sprang iväg til Åhlens efteråt också och införskaffade hårfärg, en mörkbrun till mig och en svart till Nico.
Ska bli skönt!

Ska snart iväg och filma med andra avenyn.
Har tre repliker.
Avsnitt 101, tror jag bestämt att det kommer visas
håll utkik:p

Åh det är så fint väder.
Jag vill ha glass..sitta på balkongen och ha det gött, nä just det ja, jag har ingen balkong:(
attans

nä får la göra mig snygg nu så jag är snygg på tv sen:p



pussa

Kommentarer
Postat av: Helga

Gud va fint ditt hår är!!! :D Asfint!

2008-04-21 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0