trött

jag hade kunnat ha sovmorgon idag.
jag är trött som ett djur, men jag måste tvätta.
vi har inte tvättat sen helgen innan påsk och vi har inga rena underkläder.
så eftersom jag jobbar 17-21 (jekla mongotid) så fick jag offra mig att ta tvätten idag..
kan ju sova lite emellanåt..

Har vart lite mycket det senaste nu så det har blivit ett slags kaos härhemma, men nu börjar vi komam pp fötter igen.
Jag handlade lite efter jobbet i måndags, typ bröd juice och mjölk och spånt som vi inte haft på flera dagar vilket innebär - ingen frukost
sedan hanflade niclas lite mer igår när han slutat eftersom jag jobbade 11-20
typ kött och sånt som vi inte heller haft hemma på aplänge vilket inntebär - ingen middag

försökte städa lite också.. men nu ser det ju värre ut än någonsin..pga att nån har bestämt att det ska slipas golv i vardagsrummet vilket innebär - TA BORT ALLT FRÅN GOLVET
vilket vi inte klarade ensamma, hyllan var för stor för att få ut ur rummet och han som kom hit igår kunde inte slipa golvet, bara en liten del i hörnet där vi sen kan ställa hyllan och han får komma tillbaka på torsdag
vilket innebär - att vi får ha grejer överallt i två dagar till, pust.

ska försöka få till en trevlig inflyttningstillställning för familjerna här på söndag (bättre sent än ännu senare)
men Lina kan inte komma:( tänkte skjuta upp det men då åfr vi skjuta upp i tre veckor till..huh. aldrig blir det som mabn vill riktigt..

OJ nu är klockan 8, här ska tvättas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0