intervju, halsont, inställd föreställning

Okej, yes dagen börjar bra!
or nooooot!?

vaknade med VÄRLDENS halsont, och tänker jaja, jag är grym jag kommer klara intervjun, jag vill verkligen!
sen ska ju jag och denise gå på Figaros Bröllop. fasen vad najs. Jag har fått ledigt från jobbet och allt=)
Går in på Operans hemsida för att kolla in hur lång den är, men hittar inget nånstans förrän jkag ser i ett hörn

"kvällens föreställning av Figaros Bröllop, 23/4 är tyvärr inställd pga sjukdom!"

Men vafan?
jaha. nä! jag orkar inte.

Jag fick gå hem från jobbet igår för jag hade så ont i magen btw. jag kanske börjar bli sjuk?
Har jag i vilklet fall inte tid med.
Är måttligt nervös inför idag.
Önska mig lycka til nu!
whaaaa

nä, Nu ska jag väl gå och äta frukost, 2 toast och äpplejuice (om det finns någon) annars oboy.
Måste handla, allt är slut typ:p

Grattis på födelsedagen Åsa! tänker på dig



krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0