Håkan Hellström

Vet du vad lycka är så säg det nu!

Var på Scandinavium och såg Håkan igår.
Och är det något som gör mig lycklig så är det tamigfan Håkan!
Hans energi, hans underbara röst, jo faktiskt,
falsk, vacker och underbar!


Han fick mig att tänka oerhört mycket igår,
har nog inte tänkt så mycket på hur länge som helst.
Vet inte om det var bra eller dåligt, men det får tiden avgöra!
Det viktigaste var att han slutade med låten LÅTEN.
Vi två,17 år, som nog är den håkanlåten som berör mig mest.
Som jag känner igen mig mest i.
Kommer att tänka på högstadiet,
jag var väl iofs inte 17 år, utan snarare 15.
Och jag tänker på Christine.
kommer du ihåg hur små vi kände oss?
ensamma och oälskade, och vad lite vi visste om livet?
kanske vet vi inte mycket mer nu, men mer.

Skyll dig själv inget händer här
Men det gör ingenting om dina händer är här
Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig
Men nej, för jag har inte sett nån som dig än...

Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år
Och dom säger bla, bla, bla, bla
Du fattar ingenting
Och du svarar cha, cha, cha, cha
Ni får mig vart ni vill

Och dom säger bla, bla, bla, bla
Du fattar ingenting
Och du svarar cha, cha, cha, cha
Dom får dig vart dom vill

Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år
Sen vi var 17 år
Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0