Edelweiss x 2

Scandinaium 2 dagar i rad
Edelweiss två dagar i rad på Scandinavium, inte alla som har hört och sett det!

Lördag 12 april Håkan Inleder sin konsert med låten edelweiss edelweiss från Sound Of Music
Söndag 13 april Jag och Natalie ser på Sound of music. Grymt bra trots att jag inte är Pernilla Wahlgrens största fan!

Berättade jag att jag träffade på Håkans tjej och Sigge 2 år inne på tjejtoan efter håkans konsert?
inte för att jag hälsade men ändå:p

Köpte 6 skivor i fredags efter jobbet.
Jag och Helga hade bestämt oss för att kolla in skivaffären i Mölndal Centrum.
Den ska läggas ner och hade 30% på allt.
6 skivor för 508kr. Ganska okej ändå=)
Det blev följande
  • Lars Winnerbäck - Kom
  • Jacob Hellman - ..och stora havet
  • The Beach boys - hits
  • The magic numbers - those the brokes
  • Mando diao - bring 'em in
  • Damien Rice - O
Dom två första har jag på datorn och kan innan och utan och avgudar, ungefär, då skivorna var ett måste.
tredje..gör en glad på sommaren.
dom andra hade jag inte hörst så mycket av. men var tvungen att ha helt enkelt=)

Nyheter.
Det är väl ganska sällan jag blir berörd av nyheter, man läser och tänker "oj" och nästa dag har man glömt det, men när jag läser om vad som hände Engla så gör det tamigfan ont i hjärtat.
Jag tänker på hennes familj. På vad dey ät för gräslig människa som kan göra något sånt mor ett barn. mot någon överhuvudtaget. Han borde inte få leva!

allt för mig idag
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0