Digital Canon Ixus 80 IS Choklad

Idag har jag köpt en ny kamera.
Galet, men sedan jag fick lönen från Dailiesreklamen har jag ju velat det fats jag backar alltid ur för att jag är en snål jävel:p JAG VET!
Men idag köpte jag faktiskt en, efter att vi betalade hyran och sådär.
Känns bra. Nu har jag en ixus 60 men den har ju pajjat, går ju att ta bilder men dom blir suddiga och kanppen har ramlat av som man ändrar från att ta bild,till filma och till att titta på bilderna!



Sedan har jag kollat runt på bloggar lite här och var för inspiration.
Jag hade nämnligen tänkt att fixa ett nytt utseende för min blogg, men lite av Nicos hjälp.
Kan bli najs, när jag bara tar mig tid att fixa allt.

Niclas dator har gått sönder, en jeflas tur bara att dne la av starx efter att han bränns ut den färdiga musikvideon på en skiva efter snart 5 månaders arbete.
jeesus.

Vi har börjat spela Zelda på Nicos nintendo 64
Im lost.

Kommentarer
Postat av: Helga

Very nice kamera! :)

2008-05-01 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0